Consultant Business Control

Ben jij een analytische bruggenbouwer tussen zorginhoudelijke vraagstukken van de zorgmanager en de financiële bril van de afdeling Planning & Control? En ben jij op zoek naar een volgende stap in jouw carrière als zorgverbeteraar? Dan ben jij de collega die we zoeken!

Functieprofiel

Als consultant business control in de langdurige zorg ga je aan de slag voor verschillende opdrachtgevers met uiteenlopende vraagstukken op het gebied van business control en stuurinformatie. Je houdt van afwisseling en gaat complexe financiële- en analysevraagstukken niet uit de weg. Met behulp van jouw analyses, kennis en creativiteit breng je ingewikkelde (financiële) situaties terug tot de kern. Je helpt jouw opdrachtgevers o.a. met het beter begrijpen en structureren van de planning & controlcyclus en het transformeren en analyseren van data die ondersteunend is bij het nemen van tactische en strategische beslissingen. Hiervoor worden soms onze eigen software-oplossingen gebruikt, alsmede generieke analysetools. Je bent een netwerker en altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden om onze dienstverlening te verbeteren en om deze nog beter te laten aansluiten bij wat onze klanten nodig hebben.

Functie-eisen

We maken graag kennis met jou als je beschikt over:

  • een afgeronde opleiding op academisch niveau met een economische, bedrijfskundige, bèta, kwantitatieve of technische studierichting;
  • minimaal 3 à 6 jaar relevante werkervaring;
  • sterke analytische vaardigheden en een pragmatische instelling;
  • uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden;
  • een kritische houding;
  • affiniteit met zorg én consultancy;
  • ervaring als (business) controller (pré);
  • ervaring in de zorg (pré).

Wat bieden wij jou?

  • een functie van 32-40 uur per week;
  • een uitdagende baan met goede opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • een dynamische werkomgeving door afwisselende werkweken en projecten;
  • een marktconform salaris, afhankelijk van je leeftijd en ervaring;
  • goede secundaire voorwaarden, waaronder een leaseauto en winstdeling;
  • een goede werksfeer, inclusief een wekelijkse borrel en leuke bedrijfsuitjes.

Je gaat aan de slag in het team stuurinformatie & bedrijfsvoering. Met je frisse blik ga je samen met je collega-adviseurs aan de slag met de ontwikkelingen binnen de langdurige zorg. Projecten waar het team zich op dit moment mee bezighoudt zijn bijvoorbeeld een advies- en begeleidingstraject rondom stuurinformatie bij een GGZ-organisatie, een analyse gericht op rendementsverbetering binnen een ouderenzorginstellingen als businesscontroller deelnemen aan een taskforce binnen de vrouwenopvang. Onze klanten zijn financials, managers en bestuurders van langdurige zorginstellingen. Je helpt hen om de grote hoeveelheid aan data te vertalen naar informatie waar beslissingen op gemaakt kunnen worden die leiden tot betaalbaardere, efficiëntere en kwalitatievere zorg.

Wie zijn wij?

Wij zijn Q-Consult Zorg. Onze bevlogen consultants helpen organisaties en professionals te ontwikkelen binnen de steeds veranderende zorgsector. Wij doen dit onder andere binnen de medisch specialistische zorg, langdurige zorg en integrale zorg. Onze expertise ligt met name bij vraagstukken op het gebied van financiën, (data-)analyse, doelmatigheid, veranderkunde en kwaliteit & veiligheid. Maar eigenlijk zeggen we liever dat we dáár zijn waar verandering en inhoudelijke kennis nodig is. We zoeken graag samen met onze opdrachtgevers naar oplossingen en helpen deze implementeren.

Investeren in de persoonlijke ontwikkeling en het werkplezier van onze medewerkers: dat doen we continu. Wij geloven dat betrokken, gelukkige, gemotiveerde mensen met de juiste kennis en vaardigheden de beste prestaties leveren voor onze klanten. En hierin denken we met jou mee! Of je nu net bent afgestudeerd of een gezin bent gestart: wij hebben aandacht voor alle levensfasen waarin onze medewerkers zich bevinden. Ook zijn we flexibel met werktijden.

Solliciteren?

Heb je zin om bij ons te komen werken? Stuur dan jouw sollicitatie met motivatie en cv aan Alice van der Linden, HR Adviseur, alice.van.der.linden@qconsultzorg.nl. Voor meer informatie over deze functie neem contact op met Petra Ebben of Jurgen Vos