Consultant(s) Integrale zorg

Ons team Integrale zorg gaat uitbreiden: we zijn op zoek naar zowel een junior als een meer ervaren consultant! Ben jij op zoek naar een nieuwe stap in jouw carrière? Bijt jij graag je tanden vast in de complexe vraagstukken door de gehele zorgketen heen? En breng jij graag de verschillende stakeholders bijeen om de zorg(vraag) gerichter, efficiënter en effectiever in te richten. Dan ben jij de collega die we zoeken!

Functieprofiel
Als consultant ga je aan de slag met vraagstukken zoals ‘grip krijgen op de toekomst met scenarioplanning’, ‘monitoring en implementeren van de zorg op de juiste plek’ of het ‘opzetten van (zorg)netwerken in de regio’. Je treedt op als adviseur, projectleider of programmacoördinator. In deze rol begeleid je verschillende stakeholders. Bijvoorbeeld om te komen tot een gezamenlijke (regionale) visie en doelstellingen of je analyseert de geregistreerde data van de zorgaanbieders. Hoe complexer de (analyse)vraag, des te groter de uitdaging! Je gaat samen met jouw team met de (analyse)vraagstukken aan de slag. Op basis hiervan breng je in kaart waar de knelpunten zitten en waar de zorg beter georganiseerd kan worden. Je bent in staat om dit te vertalen naar praktische oplossingen en zorgaanbieders hierin te begeleiden.

Het leggen van contacten en verbindingen is jouw tweede natuur. Je brengt de partijen graag samen en ziet waar (markt)kansen liggen. Je bent in staat om als consultant jouw netwerk op- en uit te bouwen. Zo creëer je voor jezelf (en collega’s) mooie en uitdagende opdrachten.

Functie-eisen
We zijn op zoek naar zowel een junior als een ervaren consultant.
Ben jij de match waar we naar op zoek zijn, dan beschik je in ieder geval over:

  • een afgeronde opleiding op academisch niveau zoals gezondheidswetenschappen, econometrie of bedrijfskunde;
  • minimaal 1 tot 2 jaar relevante werkervaring in de zorg voor de functie van junior consultant of 4-6 jaar relevante werkervaring in de zorg voor de functie van ervaren consultant;
  • kennis van de vraagstukken op het gebied van de integrale zorg ;
  • een voorkeur voor het werken met data en het analyseren hiervan;
  • een netwerk in de zorg is een pré;
  • een resultaatgerichte en klantgerichte instelling;
  • uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende baan voor 32-40 uur per week;
  • Veel opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Een dynamische werkomgeving door afwisselende werkweken en projecten;
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van je leeftijd en ervaring;
  • Goede secundaire voorwaarden, waaronder een leaseauto en winstdeling;
  • Een goede werksfeer, inclusief een wekelijkse borrel en leuke bedrijfsuitjes.

Wie zijn wij?
Wij zijn Q-Consult Zorg. Onze bevlogen consultants helpen organisaties en professionals te ontwikkelen binnen de steeds veranderende zorgsector. Wij doen dit onder andere binnen de medisch specialistische zorg, langdurige zorg en integrale zorg. Onze expertise ligt met name bij vraagstukken op het gebied van financiën, doelmatigheid, veranderkunde en kwaliteit & veiligheid. Maar eigenlijk zeggen we liever dat we dáár zijn waar verandering en inhoudelijke kennis nodig is. We zoeken graag samen naar oplossingen en helpen deze implementeren.

We investeren continu in de persoonlijke ontwikkeling en het werkplezier van onze medewerkers. Wij geloven dat betrokken, gelukkige, gemotiveerde mensen met de juiste kennis en vaardigheden de beste prestaties leveren voor onze klanten. En hierin denken we met jou mee! Of je nu net bent afgestudeerd of een gezin bent gestart: wij hebben aandacht voor alle levensfasen waarin onze medewerkers zich bevinden. Ook zijn we flexibel met werktijden.

Interesse?
Heb je zin om bij ons te komen werken? Stuur dan jouw sollicitatie met motivatie en CV aan Alice van der Linden, HR-adviseur, via alice.van.der.linden@qconsultzorg.nl. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functies kun je contact opnemen met Nienke Bults, manager en senior consultant.

- Extra bericht 23 maart 2020 -

Op dit moment hebben we allerlei maatregelen getroffen in verband met het Corona virus. Ook heeft het effect op de sollicitatieprocedures. We vinden het belangrijk, zeker tijdens de eerste kennismaking, je in real life te ontmoeten. Wat maakt dat we ervoor hebben gekozen de sollicitatiegesprekken pas hoogstwaarschijnlijk in mei te hervatten. Mocht tegen die tijd de huidige maatregelen nog steeds van kracht zijn (of verzwaard) dan wordt het bijgesteld. Dit alles moet je echter niet weerhouden om niet te reageren. Je sollicitatie of het kenbaar maken van je interesse is nog zeer welkom. En wordt nog steeds direct in behandeling genomen. Dus je kan van ons op korte termijn een reactie verwachten. Mocht dit positief zijn, dan duurt het alleen iets langer voordat we je echt gaan spreken. We hopen op je begrip!