Coördinator trainingen & opleidingen

Coördinator trainingen & opleidingen

Het team van Q-Academie gaat uitbreiden! We zijn op zoek naar een initiatiefrijke collega met organisatietalent, iemand die het overzicht houdt te allen tijde. Jij zorgt ervoor dat de juiste prioriteiten worden gesteld, de deadlines worden gehaald met rust en structuur. Krijg jij energie van uiteenlopende vraagstukken en projecten die tegelijkertijd lopen, dan zijn we op zoek naar jou!

Functieprofiel

Je gaat aan de slag bij Q-Academie, de opleidingspartner van Q-Consult Zorg. Q-Academie biedt zowel open trainingen als maatwerk incompany trainingen voor alle sectoren van de zorg.

Als Coördinator trainingen & opleiding ben je de spin in het web. Je hebt een schakelrol tussen de programmamanagers, projectmanager en de trainers van Q-Academie en je werkt nauw samen met de backoffice collega’s. In deze veelzijdige functie heb je een coördinerende rol binnen alle aspecten van dit trainingsbureau voor de zorg.

Je houdt je onder andere bezig met het uitvoeren van commerciële werkzaamheden, zoals het offerteproces en het maken van nieuwsbrieven en trainingsbrochures. Daarnaast denk je mee in het efficiënter maken van interne processen en overleg je met trainers over de praktische organisatie van trainingen. Ook ga je aan de slag met de coördinatie van onze flexibele schil van freelance-trainers.

Om het overzicht te behouden, laat jij jezelf niet gek maken. Je staat met beide benen op de grond en ook in de meer stressvolle situaties blijf je de juiste prioriteiten stellen. Dit alles doe je in een ambitieuze, open en prettige werkomgeving. Zo lever jij een cruciale bijdrage aan het succes van onze trainingen!

Naast de inhoudelijke werkzaamheden zijn er volop mogelijkheden om actief te werken aan je eigen (professionele) ontwikkeling. Je volgt interne en externe trainingen uit het opleidingsprogramma en hebt een persoonlijk opleidingsbudget tot je beschikking.

Functie-eisen

Voor deze afwisselende functie dien je te beschikken over:

  • een afgeronde opleiding op hbo niveau; 
  • minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • organisatorische talenten;
  • uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden;
  • een klantgerichte houding;
  • ervaring met (digitale) leermiddelen is een pré;
  • affiniteit met training & opleiding in (en met) de zorgsector;
  • een enthousiaste en proactieve werkhouding.

Wat bieden wij jou?

  • een functie van 28-32 uur per week (meer is ook bespreekbaar);
  • werken in een leuk en hecht team;
  • een uitdagende baan met goede opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • een dynamische werkomgeving door afwisselende werkzaamheden;
  • een marktconform salaris, afhankelijk van je leeftijd en ervaring en een jaarlijkse collectieve winstdeling;
  • een goed en uitgebreid persoonlijk opleidingsbudget;
  • goede secundaire voorwaarden;
  • flexibele werktijden en mogelijkheid om hybride te werken;
  • een goede werksfeer, inclusief een wekelijkse borrel en leuke bedrijfsuitjes.

Bedrijfsprofiel

Klik hier voor meer informatie >>

Interesse & solliciteren

Heb je zin om bij ons te komen werken? Stuur dan jouw sollicitatie met motivatie en cv aan Dionne Derksen, HR Adviseur. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kan je contact opnemen met Florine van den Eeden (Projectmanager Q-Academie) of met Birgit Bouwman (Programmamanager Q-Academie).