Junior Officemanager

Junior Officemanager

Organisatietalent, sociaal, secuur, communicatief en enthousiast? Zijn dit competenties waarover jij beschikt? Dan zijn we op zoek naar jou! 

Wat ga je doen?

Als Junior Officemanager ondersteun en ontzorg je jouw collega’s van Q-Consult Zorg Groep bij uiteenlopende werkzaamheden. Je houdt ervan om je handen uit de mouwen te steken en ervoor te zorgen dat alles op rolletjes loopt. Zo houd je je bezig met praktische zaken zoals het aanmaken van projecten/trainingen, het tegenlezen en opmaken van offertes en het inplannen van vergaderingen in de agenda’s van jouw collega’s. Daarnaast ondersteun je ook bij het inzetten van externe trainers en onderhoud je het contact. Je faciliteert bij de start van een nieuwe medewerker, ter ondersteuning van afdeling HR.

Door jouw energieke en behulpzame houding weten collega’s jou goed te vinden en krijg je daardoor ook ad-hoctaken binnen. Daardoor is het belangrijk dat jij goed rust en het overzicht bewaart, ook op deze hectische momenten. Daarnaast is het bij al deze werkzaamheden belangrijk dat je energie krijgt om gestructureerd te werk te gaan.

Verder ben je een harde werker en zorg je ervoor dat je werkzaamheden prioriteert en binnen de gestelde tijden hebt afgerond. En natuurlijk … ben je sociaal en vind je het leuk om even bij te kletsen met collega’s!

Wil jij onderdeel worden van dit enthousiaste team?

Als collega’s delen we niet alleen inhoud en expertise, maar investeren we ook in elkaar. We organiseren verschillende informele activiteiten, zo stimuleren we het werkplezier! Benieuwd naar het hele verhaal? Klik hier voor meer informatie >>


Wist-je-dat...?

  • Onze deur altijd open staat;
  • Wij altijd in het zonnetje worden gezet op secretaressedag;
  • Vrijdag onze kantoordag is waarbij het gros van de consultants binnenvliegt op het warme nest; 
  • Het op kantoor niet ontbreekt aan fruit en koekjes;
  • Er hard gewerkt wordt, maar er altijd tijd is voor een praatje en een vrijdagmiddagborrel?

Wat bieden wij jou?

  • Een veelzijdige functie van 24-32 uur;
  • Een werkgever die verder kijkt dan alleen je werk maar ook rekening houdt met je privéleven en jouw levensfase;
  • Een marktconform salaris (tussen € 2.400,- en € 2.800,- o.b.v. 40 uur);
  • Een goede werksfeer, inclusief een wekelijkse borrel en leuke bedrijfsuitjes.
     

Wie ben jij?

Ben jij de Junior Officemanager naar wie wij op zoek zijn? Dan beschik je in ieder geval over:

  • een afgeronde opleiding Officemanagement of een secretariële opleiding;  
  • 1 tot 3 jaar relevante werkervaring;
  • een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; 
  • affiniteit of ervaring met HR is een pré;
  • kennis van de applicaties van Microsoft & kennis van AFAS is een pré;
  • een kritische houding en je beschouwt kwaliteit in je werk als iets vanzelfsprekends; 
  • gelegenheid om op vrijdag te werken;
  • goede en sociale communicatieve vaardigheden en
  • een flexibele, open en enthousiaste werkhouding. 
     

Solliciteren?

Hebben we je nieuwsgierig gemaakt? Stuur je sollicitatie naar Dionne Derksen en wie weet maken we binnenkort kennis!