Marketing- en communicatiemedewerker
Ben jij dé gedreven en enthousiaste marketing- en communicatiemedewerker en ben jij helemaal thuis in contentmarketing? Dan ben jij de nieuwe collega die we zoeken!
Wat ga je doen?
Jij weet als geen ander wat wel en niet werkt op het gebied van on- en offline marketing en communicatie. Met jouw kennis geef je de marketing en communicatie van onze merken verder vorm. Samen met je directe collega, de marketing- en communicatiemanager, bepalen jullie de route en zorgen jullie ervoor dat de ideeën van teams samenkomen in concrete marketing- en communicatieplannen. De uitvoering van deze plannen ligt grotendeels bij jou. Daarnaast creëer, coördineer en optimaliseer je de inzetbaarheid van de content. Je werkt hiervoor nauw samen met de marketingleiders van verschillende teams binnen onze organisatie.
Je kunt snel schakelen, ook tussen verschillende werkzaamheden. Denk daarbij aan het redigeren van artikelen en publicaties, het opzetten van marketingacties en het coördineren en uitvoeren van werkzaamheden ten behoeve van de websites en de uitgaande nieuwsbrieven. Wensen en ideeën vanuit de organisatie weet je te vertalen naar aantrekkelijke content voor de website en social mediakanalen. Inzicht en kennis van vormgeving en videomontage (bv. Photoshop, Canva en Adobe Premiere) zijn daarom ook handig!
Je beheert onze social mediakanalen en voert verbeteringen door op basis van het monitoren en analyseren van de resultaten van campagnes. Ook ligt er een taak voor jou in het begeleiden van collega’s in het gebruik van verschillende media. Zo deel jij jouw kennis met de rest van de organisatie. Al met al een zeer gevarieerd pakket, waarin eigen inbreng en initiatief voor het opstarten van nieuwe projecten van groot belang is. Dit alles doe je in een open en informele werkomgeving.
Wil jij onderdeel worden van deze leuke organisatie?

Als collega’s delen we niet alleen inhoud en expertise, maar investeren we ook in elkaar. We organiseren verschillende informele activiteiten, zo stimuleren we het werkplezier! Benieuwd naar het hele verhaal? Klik hier voor meer informatie >>
Wist-je-dat...?
- We ons met 100 collega’s inzetten voor de verbetering van de zorg;
- Expertiseontwikkeling écht centraal staat binnen onze organisatie, denk bijvoorbeeld aan alle trainingen en actualiteitencolleges die we verzorgen;
- Er een open en informele sfeer hangt;
- We opdrachten uitvoeren in allerlei zorgorganisaties binnen heel Nederland;
- We elke vrijdag de week afsluiten met een biertje/frisje en we daarnaast heel veel leuke uitjes organiseren?
Wat bieden wij jou?
- Een functie van 32-40 uur per week;
- Een uitdagende baan met goede opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden;
- Een dynamische werkomgeving door afwisselende werkweken en projecten;
- Een marktconform salaris, afhankelijk van je leeftijd en ervaring (tussen €2.400,- en €3.000,-);
- Goede secundaire voorwaarden;
- Een goede werksfeer, inclusief een wekelijkse borrel en leuke bedrijfsuitjes.
Wie ben jij?
Je dient te beschikken over:
- Een relevante hbo-opleiding: richting marketing of communicatie;
- 1 tot 3 jaar relevante contentmarketing werkervaring;
- Ervaring en kennis in Online Marketing, met name contentcreatie en contentmanagement voor diverse kanalen;
- Kennis van Googletools als Google Analytics en Google Ads;
- Ervaring met het verzorgen van e-mailnieuwsbrieven;
- Uitstekende beheersing Nederlandse taal (spreken en schrijven);
- Proactieve en resultaatgerichte instelling;
- Ervaring met websitebeheer in CMS;
- Goede communicatieve vaardigheden; je legt gemakkelijk contact met collega’s;
- Ervaring met foto- en videobewerkingsprogramma’s is een pré.
Solliciteren?
Heb je zin om bij ons te komen werken? Stuur jouw sollicitatie met een duidelijke motivatie en cv naar Dionne Derksen, HR-adviseur (dionne.derksen@qconsultzorg.nl).