Programmamanager
Q-Academie is een opleidingsbureau voor de zorg. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en proactieve collega die sterk is in het vertalen van de opleidingsvraag en behoeften van klanten naar passende opleidingsprogramma’s. Heb je ook nog affiniteit met de zorgsector? Dan zijn we op zoek naar jou!
Functieprofiel
Je gaat aan de slag bij Q-Academie. Samen met Q-Consult Zorg en Q-Talent vormen wij één organisatie. Q-Academie biedt zowel open trainingen als maatwerk incompanytrainingen voor zorginstellingen binnen alle sectoren van de zorg. Dit zijn o.a. trainingen op het gebied van kwaliteit & veiligheid, digitalisering van zorg, innovatie en leren & ontwikkelen. Als programmamanager ben je, samen met je collega-programmamanagers, verantwoordelijk voor het onderhouden en verder vormgeven van het opleidingsaanbod. Van het signaleren van opleidingsbehoeften, het omzetten van deze behoeften in concrete trainingsprogramma’s tot aan het bewaken van de kwaliteit en het schakelen met trainers voor een soepele overgang naar de uitvoering van de trainingen. Je werkt graag met een commerciële inslag. Marketing en verkoop van (incompany)trainingen zijn dan ook een belangrijk onderdeel van je functie. Je doet marktonderzoek, verkent samenwerkingspartners en levert een bijdrage aan marketinguitingen zoals nieuwsbrieven, trainingsbrochures en specifieke campagnes. Tot slot werk je mee aan de vernieuwing en doorontwikkeling van Q-Academie als instituut. Graag blijven we voorop lopen met vernieuwingen op het gebied van leer- en werkvormen, digitalisering en marketing.
Het betreft een veelzijdige functie, waarin je zeker uitgedaagd wordt op verschillende aspecten! Naast de inhoudelijke werkzaamheden zijn er volop mogelijkheden om actief te werken aan je eigen (professionele) ontwikkeling. Je kunt diverse interne trainingen volgen en je hebt een persoonlijk (extern) opleidingsbudget tot je beschikking.
Functie-eisen
Voor deze uitdagende functie dien je te beschikken over:
- een relevante afgeronde opleiding op WO/HBO niveau;
- minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
- een commerciële en klantgerichte instelling;
- uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden;
- ervaring met het schrijven van commerciële teksten;
- ervaring met diverse werkvormen en/of digitalisering van leren;
- affiniteit met de zorgsector;
- een enthousiaste en ambitieuze houding.
Wat bieden we jou
- een functie van 32-40 uur per week;
- werken in een leuk en hecht team;
- een uitdagende baan, waarin we waarde hechten aan ondernemerschap en eigen verantwoordelijkheid;
- een dynamische werkomgeving door afwisselende werkzaamheden;
- een marktconform salaris, afhankelijk van je leeftijd en ervaring (tussen €3.300,- en €5.000,-) en een jaarlijkse collectieve winstdeling;
- goede secundaire voorwaarden (waaronder diverse opleidings- en ontwikkelmogelijkheden);
- flexibele werktijden en de mogelijkheid om hybride te werken;
- een goede werksfeer, inclusief borrels en leuke bedrijfsuitjes.
Bedrijfsprofiel
Klik hier voor meer informatie >>
Solliciteren
Heb je zin om bij ons te komen werken? Stuur dan jouw sollicitatie met motivatie en cv aan Alice van der Linden, HR Adviseur.