q-zorg-cultuurfoto-sio99-1066-2

Impact maken in de zorg

Je bent actief in interessante en uitdagende opdrachten die daadwerkelijk een bijdrage leveren aan het (verder) verbeteren van de zorg. Onze adviseurs leveren hierbij een maatschappelijke bijdrage en kunnen zichzelf verder ontwikkelen. In de samenstelling van de projectteams houden we zowel rekening met de klantwensen als de ontwikkelwensen van medewerkers. Door onze omvang is dat ook praktisch realiseerbaar.

Onze opdrachten zijn divers, zoals adviestrajecten, interimopdrachten, coachings- en managementdevolpmenttrajecten en het geven van trainingen. De afwisseling in werkzaamheden en rollen is gegarandeerd. Daarbij kun je denken aan projectleider, projectadviseur, beleidsadviseur, (team)coach en trainer. Je staat in contact met klanten op allerlei niveaus binnen een organisatie. Naast de meer bedrijfskundige functies en rollen, kun je bij ons ook heel inhoudelijk op het gebied van tooling, data en ICT aan de slag. Zo zijn we ook altijd op zoek naar goede data- en BI specialisten.

Hoe herken je een typische Q-medewerker?

Onze medewerkers zijn gedreven en ambitieus en staan open voor nieuwe ontwikkelingen. Ze laten lef zien en gaan graag nieuwe uitdagingen aan. Daarbij tonen ze eigenaarschap en beschikken ze over een grote mate van verantwoordelijkheidsgevoel. Medewerkers zijn intrinsiek gemotiveerd om een bijdrage te leveren aan het verbeteren van de zorg en de resultaten van onze organisatie. Onze medewerkers leven zich in in de situatie en gevoelens van anderen. Ze weten wat de behoeften, wensen en belangen van de ander zijn door goed te luisteren en oprechte betrokkenheid te tonen. Van nature zijn onze medewerkers gericht op het denken in oplossingen. Problemen worden niet gezien als een belemmering maar als een uitdaging. Ze hebben een no-nonsense en pragmatische en resultaatgerichte benadering om deze uitdagingen aan te pakken. 

iris2

Dit ga je bij ons vinden

Jij staat centraal

Binnen ons bedrijf is veel aandacht voor het team en individu. We zijn ambitieus, leergierig en willen het beste uit onszelf naar boven halen. Medewerkers hebben een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en krijgen veel vrijheid om hun werkzaamheden en werktijden flexibel in te richten voor zover dat mogelijk is. Als werkgever hebben we aandacht voor privé omstandigheden van medewerkers. We denken met medewerkers mee en geven hen in moeilijke tijden de support en vrijheid die nodig is. 

Leuke activiteiten

Er is veel ruimte voor informele activiteiten, bijeenkomsten en borrels. We hebben ieder kwartaal een Qwartaalbijeenkomst om elkaar te ontmoeten. Hierin worden inhoudelijke thema’s en gezelligheid met elkaar afgewisseld. Iedere laatste vrijdag van de maand organiseren we een QTref, waarin we elkaar treffen en de laatste ontwikkelingen, interessante projecten en inhoudelijke expertise met elkaar delen. Regelmatig worden medewerkers in het zonnetje gezet en als we iets te vieren hebben dan is er uiteraard taart. Succes vieren wij namelijk samen!


Teamgevoel

Er heerst echt een teamgevoel bij ons. Medewerkers geven echt om elkaar en hebben ook buiten werktijd regelmatig contact met elkaar, gaan samen sporten of spreken in het weekend af. Jaarlijks organiseert de personeelsvereniging een meerdaags PV-uitje naar een bijzondere locatie, zoals Parijs, Berlijn, Terschelling, Olympische spelen in Londen, Maastricht, Ardennen, wintersport Oostenrijk… eigenlijk te veel om op te noemen. De uitjes hebben een grote bijdrage aan de binding van medewerkers, de onderlinge band en het teamgevoel. ​

Ontwikkeling

Ons streven is om de expertisepartner in de zorg te zijn. Dit betekent dat we veel aandacht hebben voor de ontwikkeling van medewerkers, zowel qua expertise als ook qua vaardigheden. We bieden een doordacht en uitgebreid opleidingsbeleid. Medewerkers besteden ongeveer 1 dag per maand aan hun persoonlijke ontwikkeling. Medewerkers hebben daarnaast veel ruimte om ideeën in te brengen en met nieuwe initiatieven aan de slag te gaan.​

dionne

"We willen dat iedereen goed bij ons landt en in een warm bad terechtkomt. Daarom besteden we veel aandacht aan de onboarding van nieuwe medewerkers. In de eerste werken zijn er diverse kennismakingsgesprekken, zodat de nieuwe medewerker de collega's leert kennen."

Dionne, HR Adviseur

juliette-en-sabine-defintief-rij-bovenaan-cutluur
ggz-1

Vrijheid en verantwoordelijkheid

projectmanagement-1

Gaan voor resultaat

interim-1

Dynamisch en veel afwisseling

coaching-1

Ontwikkeling staat voorop

advies-1

Q-vrijdag

ouderenzorg-1

Met elkaar

Meer weten? Bel ons!

Cookie-instellingen
Selecteer de gewenste cookie-instellingen: